De bajonetten die gemarkeerd zijn met "Gie" gevolgd door een nummer, verwijzen niet naar het stamboeknummer van de rijkswachter-bezitter maar naar het aantal bajonetten dat in dienst was bij de toenmalige rijkswacht.
Bron: Ordre n° 275 van 24 juli 1924 in Gendarmerie Nationale, Receuil de Lois, Réglements, Instructions, Ordres, Circulaires, Etc. se rapportant au Service de l'Arme, Bruxelles, 1925, p. 1247
Beste gasten, vragen die U stelt bij het aanmaken van een account kunnen door het beheer op dat ogenblik niet beantwoord worden.
De activatie gebeurd manueel een of twee maal per dag, dit om reclame, spam en hack pogingen te vermijden.
Na activatie log U in en stel Uw vraag in Waar moet ik naartoe, moderatoren zullen U verder helpen.
De activatie gebeurd manueel een of twee maal per dag, dit om reclame, spam en hack pogingen te vermijden.
Na activatie log U in en stel Uw vraag in Waar moet ik naartoe, moderatoren zullen U verder helpen.
Markering bajonetten model 1916 Gendarmerie
Markering bajonetten model 1916 Gendarmerie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Markering bajonetten model 1916 Gendarmerie
Nie veel reactie ...
Verstaan ze het niet ...
Dus een volgorde nummer van uitreiking ...in het korps ( hier Rijkswacht ) ...
Of versta ik het ook niet ...
Mvg. Pierre.
Verstaan ze het niet ...
Dus een volgorde nummer van uitreiking ...in het korps ( hier Rijkswacht ) ...
Of versta ik het ook niet ...
Mvg. Pierre.
Re: Markering bajonetten model 1916 Gendarmerie
Pierre,
De volgorde van de markering (nummer + Gie) werd schijnbaar niet altijd gevolgd.
De volgorde van de markering (nummer + Gie) werd schijnbaar niet altijd gevolgd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.