Beste gasten, vragen die U stelt bij het aanmaken van een account kunnen door het beheer op dat ogenblik niet beantwoord worden.
De activatie gebeurd manueel een of twee maal per dag, dit om reclame, spam en hack pogingen te vermijden.
Na activatie log U in en stel Uw vraag in Waar moet ik naartoe, moderatoren zullen U verder helpen.
De activatie gebeurd manueel een of twee maal per dag, dit om reclame, spam en hack pogingen te vermijden.
Na activatie log U in en stel Uw vraag in Waar moet ik naartoe, moderatoren zullen U verder helpen.
Een Soldaat en gezin in Oostende
-
Gastoneken
Een Soldaat en gezin in Oostende
Hoi vrienden deze foto vond ik nog misschien kunnen jullie wat meer info geven onder elkaar.

Re: Een Soldaat en gezin in Oostende
Halo,
Het gaat om een al wat oudere cavalerist. Hij draagt nog de oude graden. Op de mouw prijken twee schietprijzen.
Groeten,
Bram
Het gaat om een al wat oudere cavalerist. Hij draagt nog de oude graden. Op de mouw prijken twee schietprijzen.
Groeten,
Bram
-
Gastoneken
Van harte dank je wel voor de info
Zijn er drie ...
Word beter hier , zonder dat gedoe met " image resize " .
Iemand een " tijdslijn " in die " schuttersprijzen " ...
Mvg . Pierre .
Word beter hier , zonder dat gedoe met " image resize " .
Iemand een " tijdslijn " in die " schuttersprijzen " ...
Mvg . Pierre .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Gastoneken
Misschien een domme vraag , zijn dit die " De Zwarte Duivels " genoemd werden waar Duitsers zoveel schrik van hadden ?
Neen, dat waren wielrijders met een ander uniform. De man draagt ook het kenteken van eliteschutter boven de schietprijzen.Gastoneken schreef: ↑29 aug 2026 19:44 Misschien een domme vraag , zijn dit die " De Zwarte Duivels " genoemd werden waar Duitsers zoveel schrik van hadden ?
Groeten,
Bram
Voor meer info over de schietprijzen en de organisatie van de wedstrijden, zie https://www.ablhistoryforum.be/viewtopic.php?t=594
-
Gastoneken
Dank je wel Bram, als je mij hier verder door het forum laat zweven ontdek ik wel heel mooie sites met waardevolle informatie . Prachtig