Nieuwe moderator - voorstelling
Nieuwe moderator - voorstelling
Beste forumbezoeker,
Wij verwelkomen vandaag onze nieuwe moderator, Felix.Z.
Felix.Z is een jonge verzamelaar met een passie voor de geschiedenis van het Belgisch leger, voornamelijk van de periode 1920 - 1940 (het interbellum). Als verzamelaar heeft hij ondertussen ook al zijn strepen verdiend.
Tijdens zijn schaarse vrije tijd probeert hij ook de herinnering aan onze gesneuvelden levendig te houden.
Ik ken hem als een aangenaam persoon.
Kortom, de toekomst van ons forum is verzekerd!
Bedankt om de taak van moderator op jouw te nemen, Felix.Z. Je gaat dat goed doen.
Groeten,
Bram
Wij verwelkomen vandaag onze nieuwe moderator, Felix.Z.
Felix.Z is een jonge verzamelaar met een passie voor de geschiedenis van het Belgisch leger, voornamelijk van de periode 1920 - 1940 (het interbellum). Als verzamelaar heeft hij ondertussen ook al zijn strepen verdiend.
Tijdens zijn schaarse vrije tijd probeert hij ook de herinnering aan onze gesneuvelden levendig te houden.
Ik ken hem als een aangenaam persoon.
Kortom, de toekomst van ons forum is verzekerd!
Bedankt om de taak van moderator op jouw te nemen, Felix.Z. Je gaat dat goed doen.
Groeten,
Bram
Re: Nieuwe moderator - voorstelling
Bedankt voor de voorstelling en het vertrouwen Bram!
Ik ben al lid van dit forum sinds 2016 en verzamel ongeveer al even lang uitsluitend Belgisch periode 1920-1940 met een voorliefde voor de Achttiendaagse veldtocht. Ik heb sindsdien enorm veel kunnen bijleren dankzij de verschillende interessante topics die hier te vinden zijn. Als jonge verzamelaar kan ik daarom alleen maar het belang benadrukken van forums zoals deze.
Ik ben daarom ook enorm enthousiast om mee mijn schouders onder het ABL-history forum te mogen zetten!
Groeten,
Kaylen
Ik ben al lid van dit forum sinds 2016 en verzamel ongeveer al even lang uitsluitend Belgisch periode 1920-1940 met een voorliefde voor de Achttiendaagse veldtocht. Ik heb sindsdien enorm veel kunnen bijleren dankzij de verschillende interessante topics die hier te vinden zijn. Als jonge verzamelaar kan ik daarom alleen maar het belang benadrukken van forums zoals deze.
Ik ben daarom ook enorm enthousiast om mee mijn schouders onder het ABL-history forum te mogen zetten!
Groeten,
Kaylen
„Ge zult zien hoe een Belgisch officier zich aan de vijand overgeeft!”
~ Onderluitenant R. Ansquer, Hees 10 mei 1940
Proficiat en succes, Kaylen !
Bijkomstig positief feit van je aantreden als moderator is dat
de gemiddelde leeftijd van het moderatorenteam daalt .
Bijkomstig positief feit van je aantreden als moderator is dat
de gemiddelde leeftijd van het moderatorenteam daalt .
Vriendelijke groet / Cordialement / Mit freundlichem Gruß
Obusje
Obusje
Welkom, Kaylen en veel succes!
Bedankt allen!
„Ge zult zien hoe een Belgisch officier zich aan de vijand overgeeft!”
Welkom, Kaylen !
Succes copain,zal mijn manieren houden op uw forums
Welkom aan boord!
Iets m.b.t. 2 Jagers te Paard is steeds welkom.
Mijn website,http://www.legerdienst.be
Mijn website,http://www.legerdienst.be