NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Gesloten
wolf
Berichten: 275
Lid geworden op: 13 jun 2011 12:29

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door wolf »

ge moet zo niet roepen, ik kijk elke dag
PaCo: 2Codo '70-'71, rappels: '74, '81
airforce 3

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door airforce 3 »

verzamel je luchtmacht dan ? en zoja,wat ?
marcsken
Sponsor 2022-2023
Berichten: 187
Lid geworden op: 04 dec 2014 19:27

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door marcsken »

Ook ik kijk zeker elke dag.

Ben echter alleen in de Belgen van WO1 geïnteresseerd, daar verschijnt niet zo veel van
en ik ben zeker geen expert die veel kan reageren.


Groetjes Marc
airforce 3

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door airforce 3 »

toch bedankt voor uw reactie. Wel niet van een luchtmachtverzamelaar maar ik apprecieer dit.
mvg
Gebruikersavatar
canadian2nd
Sponsor 2022-2023
Berichten: 1864
Lid geworden op: 21 jun 2011 14:07
Locatie: Bachten de Kupe

Bericht door canadian2nd »

Stop dit toch eens airforce 3!

We hebben je al meerdere keren zien passeren. Ik bezoek dit forum meerdere keren per dag.

Over de jaren heb ik geleerd dat GEDULD de grootste deugd is die er bestaat ... zeker in de "verzamelaarswereld".

Ik weet niet wat je drijfveren zijn ... verzamelen ... winst maken ... verkopen ... ?

Plaats gewoon je wensen op dit forum ... misschien krijg je dan ook antwoord.

Grtn. Jan.
In memoriam mijn opa Gerard : Soldaat 4 Li 1932-33 / 18d veldtocht (23 Li) / KG gemaakt bij Gent / Eind 1944 : vrijwilliger bij 1005e Tpt Coy / Gesneuveld voor België t.g.v. V2 inslag te Hove op 31-1-1945. I will always remember him ....
Gebruikersavatar
Obusje
Sponsor 2022-2023
Berichten: 146
Lid geworden op: 04 mar 2016 14:57
Locatie: Frankrijk

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door Obusje »

Dit soort onnozele posts van Airforce3 verdient eigenlijk geen reflectie.
Maar in navolging van Canadian2nd wil ik toch ook een poging tot wereldverbetering wagen,
hopende dat het (eindelijk en alsnog) tot diens denkraam doordringt.

Dit forum op sterven na dood? Mijns inziens is dit prachtige forum springlevend, telt vele
goedwillende forumleden en is voor vele verzamelaars en andere historisch geinteresseerden
een bron van informatie en inspiratie.

De oorzaak voor het uitblijven van reacties op zijn posts dient hij vooral bij zichzelf te zoeken.
Zijn teksten zijn meestal schreeuwerig, opdringerig en drammerig. De woorden 'beleefdheid' en
'bescheidenheid' komen in zijn vocabulaire blijkbaar niet voor. Een ongeciviliseerde aap, zogezegd.

Tenzij ik mij ernstig vergis, zitten vele forumleden niet op dat soort Airforce3-posts te wachten...
Vriendelijke groet / Cordialement,
Obusje
wolf
Berichten: 275
Lid geworden op: 13 jun 2011 12:29

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door wolf »

airforce 3 schreef: 02 mar 2024 21:33 verzamel je luchtmacht dan ? en zoja,wat ?
Ge moet uwen titel aanpassen: het forum leeft, misschien is het (momenteel) wat stillekes in het onderdeel De Luchtmacht, dan moet ge wat meer plaatsen he. :D
PaCo: 2Codo '70-'71, rappels: '74, '81
Gebruikersavatar
jef
Sponsor 2022-2023
Berichten: 787
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:11

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door jef »

Ik ga hier geen reactie op geven.... doen alsof ik het niet gelezen heb.
Jef
wolf
Berichten: 275
Lid geworden op: 13 jun 2011 12:29

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door wolf »

dat kan nu nit meer he Jef :-) Ge hebt al gereageerd. :D :D
PaCo: 2Codo '70-'71, rappels: '74, '81
Gebruikersavatar
jef
Sponsor 2022-2023
Berichten: 787
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:11

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door jef »

Ik heb wel niet geschreven wat ik dacht :lol:
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: NOGMAALS !! WAAR ZITTEN JULLIE !!!!! kijkt er nog iemand naar dit forum ???Sterven na dood ?

Bericht door one_O_five »

Sedert 2010 zit ik op dit forum, in 2011 hebben we met veel inspanning alles wat er toen in stond overgebracht naar een eigen (te betalen) server.
In die 13 jaren is het me gelukt alle reclame en spam weg te houden, vandaag zijn er 4704 leden in het forum, de meesten er van hebben zich ingeschreven als lezer en schrijven zelf niet.

Deze topic is een staaltje hoe het echt niet kan airforce 3, ik sluit dit nu af en bij herhaling van dergelijk geschreeuw (hoofdletters) sluit ik U uit.
Gesloten

Terug naar “De Luchtmacht”