Beste Allemaal ,
Blij dat ik er niet bij was vandaag ( griep).
Verleden week in Vaulx ook al een verloren /gestolen speciaal paardebit ,daar aangekocht en niet meer bij thuiskomst ?
Preus gelijk veertig aan twee personen getoond en uitleg gegeven... word vervolgd ...
https://www.2dehands.be/verzamelen/over ... 35474.html
Mvg. Pierre.
Beste gasten, vragen die U stelt bij het aanmaken van een account kunnen door het beheer op dat ogenblik niet beantwoord worden.
De activatie gebeurd manueel een of twee maal per dag, dit om reclame, spam en hack pogingen te vermijden.
Na activatie log U in en stel Uw vraag in Waar moet ik naartoe, moderatoren zullen U verder helpen.
De activatie gebeurd manueel een of twee maal per dag, dit om reclame, spam en hack pogingen te vermijden.
Na activatie log U in en stel Uw vraag in Waar moet ik naartoe, moderatoren zullen U verder helpen.
De Dreve
Re: De Dreve
=> Echt schandalig, we hebben nu opnieuw een beurs in een mooi kader en in een gemoedelijke sfeer...
=> Jammer voor Sander, was een mooi stuk...
==> MOCHT DE ONTLENER MEELEZEN <==
* Jouw beide handen moesten ogenblikkelijk afvallen zodat iedereen jou herkent als zijnde een ordinaire dief.
* Weet dat er camerabeelden zijn, ik ga die persoonlijk bij Johan opvragen en analyseren !
* Muts is nu gekend, de markeringen ook, je kan er maw moeilijk mee buitenkomen.
* Mocht je alsnog spijt hebben van jouw daad, je kan de muts anoniem in de brievenbus droppen van het Lokaal Commissariaat 8940 Wervik - St-Pol 5.
* Word je een volgende maal betrapt, start ik persoonlijk onmiddellijk de procedure heterdaad op met oa een officieel bezoekje bij jou thuis !
get.
Nick
=> Jammer voor Sander, was een mooi stuk...
==> MOCHT DE ONTLENER MEELEZEN <==
* Jouw beide handen moesten ogenblikkelijk afvallen zodat iedereen jou herkent als zijnde een ordinaire dief.
* Weet dat er camerabeelden zijn, ik ga die persoonlijk bij Johan opvragen en analyseren !
* Muts is nu gekend, de markeringen ook, je kan er maw moeilijk mee buitenkomen.
* Mocht je alsnog spijt hebben van jouw daad, je kan de muts anoniem in de brievenbus droppen van het Lokaal Commissariaat 8940 Wervik - St-Pol 5.
* Word je een volgende maal betrapt, start ik persoonlijk onmiddellijk de procedure heterdaad op met oa een officieel bezoekje bij jou thuis !
get.
Nick