beschrijving mezelf en van mijn zoekopdracht

Hier kunt U zich aan de andere forumleden voorstellen.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
tsjorre
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 dec 2011 21:38

beschrijving mezelf en van mijn zoekopdracht

Bericht door tsjorre »

Hallo iedereen, door een kleine ingreep aan de schouder eindelijk eens tijd om veel van mijn vondsten te classificiëren (erkend metaaldetectorist)
een klein deel van mijn vondsten gaan over een veld (ongeveer een 1/2 ha) waar tientallen dogtags,heel veel mutsinsignes,munitie,ook een dumpput en andere insignes en voorwerpen gevonden zijn doorheen verschillende jaren
Deze zijn inmiddels gemeld op MEDEA( een community platform dat experten, onderzoekers en detectoristen samenbrengt.)
daar ik twijfel aan de periode(wo1 of wo2) en het waarom er dit veld zoveel materiaal ligt ,richt ik mij tot de leden van dit forum
Ikzelf van uit de streek rond Oudenaarde en ondertussen de gezegende leeftijd van 56 jaar en toch al een 12 jaar actief als detectorist
hopelijk kunnen jullie me helpen in mijn zoektocht naar verschillende onderwerpen (veel oorlogsmateriaal te vinden op akkers rond Oudenaarde)
grt van tsjorre
Bram1940
Beheerder
Berichten: 2264
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:25

Re: beschrijving mezelf en van mijn zoekopdracht

Bericht door Bram1940 »

Welkom op het forum, Tsjorre.

Veel lees- en schrijfplezier.
Gebruikersavatar
Exjager
Sponsor 2022-2023
Berichten: 4379
Lid geworden op: 28 mei 2011 18:53
Contacteer:

Re: beschrijving mezelf en van mijn zoekopdracht

Bericht door Exjager »

Welkom!
Iets m.b.t. 2 Jagers te Paard is steeds welkom.
Mijn website,http://www.legerdienst.be
matth
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2021 10:58

Re: beschrijving mezelf en van mijn zoekopdracht

Bericht door matth »

Hallo iedereen,

Sinds mijn op pensioenstelling heb ik wat meer tijd gekregen om oorlogsverleden van mijn grootvader te proberen te achterhalen maar tot heden is het me nog niet gelukt om zijn tijd als geinterneerde soldaat in Nederland te reconstrueren . Bij navraag bij verschillende instanties in Nederland blijkt dat er van opa geen gegevens meer te vinden zijn . Kan er iemand me soms helpen bij het nog terugvinden van zijn gegevens? Het laatste dat ik terugvond was in dagblad DE VOORUIT van 19 december 1914 waarbij vermeld dat hij zou ondergebracht zijn in kamp Harderwijk maar bij navraag is er daar niks bekend over hem .
De persoonlijke gegevens van mijn grootvader Van Den Neucker Joseph Alexis met stamnummer 3245 en ingedeeld bij het Regiment Belegeringsartillerie van de vesting Antwerpen (opleiding zwaardere kanonnen en houwitsers ) en bij overgave van de stad op 9/10 naar Nederland gevlucht . Kan er iemand me in deze zoektocht wat verder helpen of op de goede weg zetten

mvg
matth
Gebruikersavatar
ABLcollector50s60s
Sponsor 2022-2023
Berichten: 236
Lid geworden op: 06 apr 2019 16:48
Locatie: Klerken

Re: beschrijving mezelf en van mijn zoekopdracht

Bericht door ABLcollector50s60s »

welkom, welkom!
Ben altijd geïntreseerd in alles wat met het Belgisch leger te maken heeft uit de jaren 50 en 60.
Bram1940
Beheerder
Berichten: 2264
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:25

Re: beschrijving mezelf en van mijn zoekopdracht

Bericht door Bram1940 »

Welkom op het forum, Matth.
Gebruikersavatar
geert45
Sponsor 2022-2023
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 jun 2011 15:49

Re: beschrijving mezelf en van mijn zoekopdracht

Bericht door geert45 »

Welkom...
Geert
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen - se présenter”