Foto grafzerk Ulens Lambert

Militairen & burgers tijdens de Eerste Wereldoorlog ten dienste van België overleden.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
rohnny
Berichten: 61
Lid geworden op: 21 mar 2014 22:17

Foto grafzerk Ulens Lambert

Bericht door rohnny »

Is er iemand uit de buurt van Willebroek die een foto zou kunnen nemen van het graf van Ulens Lambert?
Hij ligt begraven op het gemeentelijk kerkhof aldaar, in het bijzonder het militair ereperk met grafnummer 75.
Hij behoorde tot het 14e Linieregiment en overleed aan zijn verwondingen op 29/09/1914 te Willebroek.
De foto zal gebruikt worden voor de herdenking 1918-2018 te St-Truiden

alvast bedankt
Gebruikersavatar
geert45
Sponsor 2022-2023
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 jun 2011 15:49

Re: Foto grafzerk Ulens Lambert

Bericht door geert45 »

Rohnny, ik zal zien wat ik voor u kan doen, ik woon niet meer in Willebroek waar ik politieagent ben geweest, maar er niet zo ver vandaan. Mijn grootvader zaliger ligt daar ook begraven. Ik neem aan dat je een foto van goede kwaliteit wilt. Ikzelf heb geen fototoestel, maar mogelijk wil mijn schoonzoon mij wel verder helpen. Als je een beetje geduld hebt, ik houd je op de hoogte. Ik heb hier laatst nog foto's gezien, door Jan-Canadian, genomen, in Koksijde dacht ik, dat waren mooie foto's.
Mvg,
Geert
Gebruikersavatar
geert45
Sponsor 2022-2023
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 jun 2011 15:49

Re: Foto grafzerk Ulens Lambert

Bericht door geert45 »

geert45 schreef: 03 sep 2017 20:26 Rohnny, ik zal zien wat ik voor u kan doen, ik woon niet meer in Willebroek waar ik politieagent ben geweest, maar er niet zo ver vandaan. Mijn grootvader zaliger ligt daar ook begraven. Ik neem aan dat je een foto van goede kwaliteit wilt. Ikzelf heb geen fototoestel, maar mogelijk wil mijn schoonzoon mij wel verder helpen. Als je een beetje geduld hebt, ik houd je op de hoogte. Ik heb hier laatst nog foto's gezien, door Jan-Canadian, genomen, in De Panne dacht ik, dat waren mooie foto's.
Mvg,
Geert
Patric
Berichten: 98
Lid geworden op: 24 jan 2013 13:06

Re: Foto grafzerk Ulens Lambert

Bericht door Patric »

Rohny,
Stuur mij een email-adres dan maak ik de foto's over via mail.
Er liggen ook gesneuvelden geboren in Schaffen, Halle Booienhoven, Wellen, Maasmechelen, ...
Ik weet niet in hoeverre je daar in geïnteresseerd bent.
mvg,
Patric
Plaats reactie

Terug naar “Gestorven voor België 1914-1918 mort pour la Belgique”