Stevige prijs !

De periode waarin de "echte" Belgische militair zich profileerde met casque Adrian en flochemuts (kwartiermuts)

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
SignalH
Berichten: 220
Lid geworden op: 31 mei 2011 22:32

Stevige prijs !

Bericht door SignalH »

Gebruikersavatar
Paddy
Berichten: 7570
Lid geworden op: 28 mei 2011 10:25
Locatie: Dendermonde, Idiot Trench
Contacteer:

Re: Stevige prijs !

Bericht door Paddy »

Startprijs 1.99€ :geek:
Greetings from a Little Gallant Belgian
Patrick De Wolf
Militaria-Ruilbeurs Hangar 42 Dendermonde,http://www.facebook.com/Hangar42Militaria
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Gebruikersavatar
eaw458
Berichten: 1040
Lid geworden op: 30 mei 2011 08:14
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

Re: Stevige prijs !

Bericht door eaw458 »

Amai mijne frak ;)
De achttiendaagse veldtocht, regiment per regiment: http://18daagseveldtocht.be/
tim s
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2011 20:41
Locatie: Bornem

Re: Stevige prijs !

Bericht door tim s »

Hoorde ik hier ergens het woord 'crisis'...? :mrgreen:
Fear knocked at the door
Faith opened it
And there was no one there
Gebruikersavatar
Drackx
Berichten: 440
Lid geworden op: 01 jun 2011 10:52

Re: Stevige prijs !

Bericht door Drackx »

Inderdaad een stevige prijs maar daarom is het altijd zo moeilijk om op verzamelstukken een "realistische" prijs te plakken.
Sommigen zullen deze jas niet eens €1,99 waard vinden, terwijl het voor anderen een echt waardevol prachtstuk kan zijn.
Dit wordt hier trouwens bewezen omdat er toch iemand is die de jas voor deze stevige prijs wil kopen.
Daarom is mijn stelling dat een stuk eigenlijk nooit "te" duur wordt verkocht aan de koper want anders kocht deze het niet voor de prijs
m.a.w. voor iemand is het deze prijs waard. Als iedereen de prijs immers te hoog vindt, zal het stuk ook niet verkocht worden.
Jammer genoeg zijn veel stukken "uniek" en kunnen we deze niet bij de bakker of de slager kopen
en komen ze zelfs op de beurzen maar heel zelden voor (waar ik niet mee zeg dat dit het geval is bij dit stuk)
Dat wil echter niet zeggen dat alle stukken die tegen heel stevige prijzen worden verkocht ook een goede investering zijn.
Da's een ander verhaal :D
Bram1940
Beheerder
Berichten: 2266
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:25

Re: Stevige prijs !

Bericht door Bram1940 »

Drackx schreef:Dat wil echter niet zeggen dat alle stukken die tegen heel stevige prijzen worden verkocht ook een goede investering zijn.
Da's een ander verhaal :D
Volgens mij toch zeker niet als ze niet in opperste staat zijn. Er ontbreekt een stuk van de martingale achteraan.

Groeten,
Bram
Plaats reactie

Terug naar “1915-1940, de “echte” Belgische Piot - le "vrai" Piot belge”