Starfighter

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tsjokke
Berichten: 304
Lid geworden op: 29 mei 2011 19:28

Starfighter

Bericht door tsjokke »

Een poster uit de tijd dat ik jong was en de luchtmacht nog groot.
Verschenen in het tijdschrift Panorama in de periode dat Charles Poswick voor de eerste maal minister van landsverdediging was.Dus tussen 1966 en 1968.
Afbeelding
Afbeelding
LEO
Berichten: 207
Lid geworden op: 29 mei 2011 15:44

Re: Starfighter

Bericht door LEO »

De "Widowmaker" van VDB !!
Gebruikersavatar
jef
Sponsor 2022-2023
Berichten: 787
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:11

Re: Starfighter

Bericht door jef »

LEO schreef:De "Widowmaker" van VDB !!
Ja Leo, de widowmaker is een song van: Captain Lockheed and the starfighters, uit hun album van 1974.In dit album steken ze de draak met de vele chrashes. Een greep uit hun repertoire:
Long and lean, the silver queen, have you ever seen, such a flying machine, hits the ground, as fast as sound, seven hundred thousand pounds, of little pieces lying around.... the widow maker....

of.... Catch a fallen starfighter, put it in the pocket of your jeans, you can use it as a cigarette lighter or as an opener for a can of beans....

groeten,
Jef
Gebruikersavatar
Paddy
Berichten: 7570
Lid geworden op: 28 mei 2011 10:25
Locatie: Dendermonde, Idiot Trench
Contacteer:

Re: Starfighter

Bericht door Paddy »

jef schreef:
LEO schreef:De "Widowmaker" van VDB !!
Ja Leo, de widowmaker is een song van: Captain Lockheed and the starfighters, uit hun album van 1974.In dit album steken ze de draak met de vele chrashes. Een greep uit hun repertoire:
Long and lean, the silver queen, have you ever seen, such a flying machine, hits the ground, as fast as sound, seven hundred thousand pounds, of little pieces lying around.... the widow maker....

of.... Catch a fallen starfighter, put it in the pocket of your jeans, you can use it as a cigarette lighter or as an opener for a can of beans....

groeten,
Jef
Deze bedoel je dus:


[youtube][/youtube]
Greetings from a Little Gallant Belgian
Patrick De Wolf
Militaria-Ruilbeurs Hangar 42 Dendermonde,http://www.facebook.com/Hangar42Militaria
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Gebruikersavatar
jef
Sponsor 2022-2023
Berichten: 787
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:11

Re: Starfighter

Bericht door jef »

Dat is'm, Paddy. De groep bestond o.a. uit de Hawkwind bezetting. Hoor ik niets meer van. De enige waarvan ik nog nu en dan hoor is bassist Lemmy van Motörhead. Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met ABL.
groeten,
Jef
BERNIE01
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 jun 2011 17:22

Re: Starfighter

Bericht door BERNIE01 »

Daar ik een neef heb die jaren heeft gevlogen met dit toestel namelijk Roger Lams,heb ik nog enkele foto's
gekregen van hem,waar onder deze groeps foto van in 1966,Roger vloog bij de 31e tygers,deze vliegen nu nog
ergens in de Limburg,zijn nu F16's.Roger staat onderaan 1ste rij 2de van rechts
Grt Bernard
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 mar 2012 18:49
Locatie: Kaulille

Re: Starfighter

Bericht door Bibke »

Roger Lams is nu ook één van de drijvende krachten achter het KBAM (KeeBee Air Museum).
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 mar 2012 18:49
Locatie: Kaulille

Re: Starfighter

Bericht door Bibke »

Ter info de link naar de website van het KBAP (KeeBee Air Museum) http://www.kbam.be.
BERNIE01
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 jun 2011 17:22

Re: Starfighter

Bericht door BERNIE01 »

Ja inderdaad,ik herken Roger zit gehurkt met blauwe bloeson.
Grt Bernard
Plaats reactie

Terug naar “De Luchtmacht”