Betekenis legende

Mededelingen i.v.m. het forum

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Echobravo
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 mei 2011 20:28

Betekenis legende

Bericht door Echobravo »

Hallo,

Bij ieder onderwerp verschijnt een pop-up welke aangeeft gelezen of niet, nieuw, enz....

Kan het dat niet alle omschrijvingen beschikbaar zouden zijn ?

Bvb, rood = niet gelezen.
Maar wat is rood met een asterix ?

Mvg



Eric
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Betekenis legende

Bericht door one_O_five »

We gebruiken de standaard icon's van phpBB3, rood is inderdaad nog niet gelezen, een sterretje of asterix betekend heel actief topic en op het ogenblik dat er dan meer als een bladzijde in gebruik is zal het icon als een scroltekst verschijnen, in dat geval verschijnt ook rechts in kleine vierkantjes het aantal bladzijden wat U dan toelaat direct met een klik op naar gewenste bladzijde te gaan.
Gepard
Berichten: 229
Lid geworden op: 29 mei 2011 11:52

Re: Betekenis legende

Bericht door Gepard »

Een sterretje of asterix betekend dat je in dat topic gepost hebt. Als je ingelogd bent zie je dan in welke topics je gepost hebt. Iedereen ziet dat van zijn eigen posts.

Het icon met een scroltekst in: Populair onderwerp, dit kan je instellen in je beheerpaneel, vanaf hoeveel posts een onderwerp populair wordt.

Zo kan je ook instellen hoeveel onderwerpen er op een pagina verschijnen voordat er aan een andere pagina begonnen wordt (vb: 10, 25, 50).
Dit kan je ook met topics doen.
2013:Canadian Citizen’s Memorial Campaign in Sicily.
http://www.operationhusky2013.ca/
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Betekenis legende

Bericht door one_O_five »

Bedankt voor de aanvulling Gepard, is beter dan mijn uitleg :)
Ik dacht nog de legende te gaan zoeken op het net maar met die draadloze verbinding van waar ik nu zit ... :?
Plaats reactie

Terug naar “Het dagorder - l'ordre du jour”