voorstelling

Hier kunt U zich aan de andere forumleden voorstellen.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Jurgen77
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2018 00:20

voorstelling

Bericht door Jurgen77 »

Beste leden,

Mijn naam is Jürgen Scheers, 40 jaar en woonachtig te Hamme. Dankzij een link op de site van het tankmuseum ben ik jullie forum tegen gekomen en aangezien ik graag militaire musea en forten bezoek dacht ik, ik ga mij hier aanmelden :)
Mijn interesse is vooral WO1 en WO2, maar ook van andere tijdsperiodes. In Vlaanderen heb ik al vrij veel bezocht van musea, en een aantal forten van de antwerpse fortengordel. In Wallonië staat er nog veel op het programma, maar daar heb ik ook wel al een aantal zaken bezocht zoals Eben Emael, Loncin, etc...., Alsook Nederlandse en Franse musea en vestingen staan op de to do list.

Eigen ervaring met het leger heb ik niet aangezien de legerdienst een aantal jaar voor het mijn beurt was, afgeschaft is. Wel heb ik een ver familielid met een donker kantje ...een broer van een overgrootvader(langs moederskant) bleek oorlogsburgemeester te zijn geweest van Mechelen. Dhr. Kamiel Baeck, die na de oorlog de vlucht heeft genomen naar Argentinië en daar lopen dus Baeck'en rond. Een vroegere collega die in Mechelen woonde vroeg mij die zijn naam om hem te zoeken op het kerkhof, want al de burgemeesters hebben daar een buste. ik zei 'die ga je daar niet vinden' LOL

Hopelijk reageren hier mensen met ook een interesse in forten en militaire musea, en eventueel info over Kamiel Baeck mag ook :-)

Alvast bedankt,
Gebruikersavatar
Exjager
Sponsor 2022-2023
Berichten: 4379
Lid geworden op: 28 mei 2011 18:53
Contacteer:

Re: voorstelling

Bericht door Exjager »

Welkom!
Iets m.b.t. 2 Jagers te Paard is steeds welkom.
Mijn website,http://www.legerdienst.be
Bram1940
Beheerder
Berichten: 2264
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:25

Re: voorstelling

Bericht door Bram1940 »

Dag Jurgen,

Welkom!

Groeten,
Bram
Gebruikersavatar
geert45
Sponsor 2022-2023
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 jun 2011 15:49

Re: voorstelling

Bericht door geert45 »

Welkom Jurgen.
Geert
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen - se présenter”