Terug van weggeweest

Hier kunt U zich aan de andere forumleden voorstellen.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Ikbenhet
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2016 16:52

Terug van weggeweest

Bericht door Ikbenhet »

Hello iedereen, door omstandigheden ben ik hier niet meer kunnen komen waarvoor een oprechte sorry. We zijn ondertussen ook in een Woon en Zorgcentrum moeten intrekken. Het was mijn bedoeling hier opnieuw te komen lezen, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Het wachtwoord opnieuw activeren is ook niet mogelijk daar het mailadres waar wij vroeger verbleven niet meer actief is. Ik heb ook geprobeerd via contact dit te melden, maar kreeg daarop geen antwoord, daarom heb ik mij als nieuw geregistreerd, maar ik had willen gebruik maken van mijn vroegere schuilnaam zijnde Danny. (met een punt achteraan) en probeer dus langs deze weg dit te kunnen herstellen. Kan iemand van de moderatie mij hierbij helpen waarvoor dank. Groetjes.
Danny
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Terug van weggeweest

Bericht door one_O_five »

Ik heb het account Danny. aangepast, Uw nieuw mailadres er in geplaatst en een nieuw wachtwoord naar dat mailadres verzonden.
Danny.
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 okt 2011 08:52

Re: Terug van weggeweest

Bericht door Danny. »

Met dank aan one-o-five kan ik hier nu opnieuw binnen komen met mijn vroegere schuilnaam.

Groetjes aan iedereen en vooral mijn beste wensen voor een heel gezond 2017

Danny
Toen wij in 1958 huwden hadden wij niet veel, maar daarvan hebben wij nu nog steeds veel in ons bezit.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen - se présenter”