FIGURANTEN GEZOCHT

Alles wat te maken heeft met living history of re-enactment waar het Belgische leger (1830-heden) de hoofdrol in speelt.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Netta
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2015 15:37

FIGURANTEN GEZOCHT

Bericht door Netta »

Hallo!

Ik vertegenwoordig de Koninklijke balletschool Rose D'Ivry.

Wij hebben opdracht gekregen om op te treden tijdens de 11 juli viering in CC De Grote Post te Oostende.
Ons programma omvat in dit kader uiteraard (speciaal aangepast) enkel 'Vlaamse' muziek, of muziek met 'Vlaamse' roots.

Binnen het programma hebben we ook de song 1000 soldaten van Willem Vermandere.
Een zeer zwaar stuk toch zeer mooi.

Hiervoor hadden we graag samengewerkt met mensen die in de juiste kledij figurant willen komen spelen. Op zich houdt het niet erg veel in. Maar verdere planning hieromtrent kan niet gemaakt worden indien er niet voldoende kandidaten zijn. In dat geval moeten we op zoek naar een andere oplossing om dit stuk betekenisvol te brengen. Toch zou het fijn zijn om een klein 'leger' ter beschikking te hebben.

Mensen die interesse hebben mogen me hiervoor altijd contacteren. Echt concrete plannen zijn er nog niet hieromtrent zoals reeds vermeld. Ik kan wel meedelen dat het een avondvoorstelling is en dat de vergoeding ook afhankelijk is van de organisator zijnde de 11 juli gemeenschap.
De balletschool zelf doet al haar optredens voor vrijwel nihil aan vergoeding.

Ik hoop op positieve reacties of eventueel verwijzingen naar andere groepen zijn ook welkom natuurlijk
Bedankt om de tijd nemen dit even te doorlezen.
Plaats reactie

Terug naar “Living History, de Belgische inbreng - l'apport belge”