Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Het Belgische leger in de kranten, op TV enz, als onderwerp van het hedendaags leven.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eaw458
Berichten: 1040
Lid geworden op: 30 mei 2011 08:14
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door eaw458 »

Pff... al dit dom knip en plakwerk op dit forum. Als ik een nieuwssite wil lezen, vind ik zelf de weg wel. Bovendien heeft dit niks met de geschiedenis van ons leger te maken.
De achttiendaagse veldtocht, regiment per regiment: http://18daagseveldtocht.be/
Gebruikersavatar
eaw458
Berichten: 1040
Lid geworden op: 30 mei 2011 08:14
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door eaw458 »

paul siemons schreef:
eaw458 schreef:Pff... al dit dom knip en plakwerk op dit forum. Als ik een nieuwssite wil lezen, vind ik zelf de weg wel. Bovendien heeft dit niks met de geschiedenis van ons leger te maken.
Héél juist; daarom heet dit forumonderdeel dan ook " ABL in het Nieuws" .
Lees eens wat ik zeg - aan jouw knippen en plakken heb ik niks. Tijdverlies en rommel op dit forum.

Walter
De achttiendaagse veldtocht, regiment per regiment: http://18daagseveldtocht.be/
Gebruikersavatar
eaw458
Berichten: 1040
Lid geworden op: 30 mei 2011 08:14
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door eaw458 »

paul siemons schreef:

Als je het niet leest verlies je ook geen tijd; simpel toch?
Geen zin in feedback op de kwaliteit van je bijdragen dan? Jouw zinloze knipseldienst draagt hier niets bij. Wat hebben we nu in hemelsnaam aan een copietje van elk krantenbericht over elke camionette die bij DOVO de poort uitrijdt.
De achttiendaagse veldtocht, regiment per regiment: http://18daagseveldtocht.be/
Gebruikersavatar
canadian2nd
Sponsor 2022-2023
Berichten: 1863
Lid geworden op: 21 jun 2011 14:07
Locatie: Bachten de Kupe

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door canadian2nd »

Zelfde mening Walter ! Wordt waarschijnlijk nog door meer forumleden gedeeld.
Mr Siemons, tijd dat u hiermee stopt. Wij lezen zelf de krant wel; online of offline.
Het is niet aan ons maar aan de moderatoren om maatregelen te nemen. Wij moeten "lijdzaam" ondergaan.
Geen groeten.
Canadian.
In memoriam mijn opa Gerard : Soldaat 4 Li 1932-33 / 18d veldtocht (23 Li) / KG gemaakt bij Gent / Eind 1944 : vrijwilliger bij 1005e Tpt Coy / Gesneuveld voor België t.g.v. V2 inslag te Hove op 31-1-1945. I will always remember him ....
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door one_O_five »

Als Admin heb ik deze heer al drie keer verwittigd dat bij nog een dergelijk topic dat niets met het ABL te maken heeft ik hem uit het forum verwijder, volgens mij is het nu zo ver.
larotje
Berichten: 215
Lid geworden op: 05 jun 2011 17:24

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door larotje »

Hallo aan alle betrokkenen,

Sorry voor onze reactie maar we hadden meer finesse verwacht van ex-rijkswachters en een ex-lansier en niet een kinderachtig welles nietes spel van 3 tegen 1. Wij vinden sommige artikels ook maar niets maar dan lezen en sluiten we het, zonder meer. Hoe zouden jullie je voelen als je iets post en je daarover in de grond word geboord? Jullie gaan echt wel over de schreef, wetende dat het forum door tientallen mensen zowel in binnen- als buitenland wordt geraadpleegd. Wat moeten die mensen nu denken, ambras in de klas? Mensen monddood maken in een moderne democratie, tegen dit laatste staan sommigen onder jullie heden nog garant voor ook, schaam jullie. Volgens ons is zo een vervolging en uitsluiting zelfs strafbaar, 70 jaar geleden ging zoiets nog, we zitten nu wel in 2013.

Dit is onze vaststelling en onze mening, zet hier aub een slotje op en verwijder alle reacties NA het copy/paste artikel, om deze schande en schade van het forum te houden. Of verbied gewoon alle krantenartikels voor ALLE forumleden. Voor ons en ook andere forumleden is de DOVO van den ABL en gisteren is geschiedenis = ABL History. Laten we het gezellig houden met mensen die een verschillende achtergrond en interesse hebben. Laten we elkaar respecteren.

Bij een laatste update is Paul Siemons van het Forum gegooid, schandalig!!!!

Mvg,
belgsken
Berichten: 125
Lid geworden op: 26 nov 2011 21:05

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door belgsken »

Hallo iedereen,
helaas moet ik larotje bijtreden, gebrek aan finesse en kinderachtig gedrag ....

Dit topic noemt het ABL in het nieuws. En hoewel sommigen op het forum beweren dat het bewuste artikel niets met het ABL te maken heeft kan ik jullie verzekeren dat onze interventie van gisteren met een ABL voertuig gebeurde, ikzelf reeds meer dan 21 jaar in het ABL dien en mijn 2 collega's ontmijners nog langer zelfs.

Volgens mij wou Paul Siemons gewoon onze dienst DOVO positief onder de aandacht brengen maar jullie besloten om er iets negatiefs mee te doen....

Nochthans heb ik van zijn verwijderd artikel meer genoten dan van jullie ongepaste commentaren.

Volg de raad van larotje en hou het voortaan gezellig AUB

MVG
Gebruikersavatar
patrouilleur
Berichten: 237
Lid geworden op: 20 jun 2011 21:12

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door patrouilleur »

@ Belgsken,
Ik heb niets anders dan respect voor onze ontmijners....
Mijn persoonlijke mening idd kinderachtig..
Meer wil ik er over kwijt!
Gebruikersavatar
eaw458
Berichten: 1040
Lid geworden op: 30 mei 2011 08:14
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door eaw458 »

Mijn reactie en die van de anderen hierboven was in alle geval niet naar DOVO gericht, maar naar iemand die hier een hoop klakkeloos overgenomen krantenartikels knipte en plakte en daar dan nog vaak polemieken wou rond starten ook. Dat kan ik zelf wel op een of andere nieuwssite gaan zoeken en vond ik maar nodeloos op dit forum. Het gaat hem mij niet om de inhoud, maar om de manier waarop.

Mij mogen ze ook steeds feedback geven over de kwaliteit van mijn posts.

Walter
De achttiendaagse veldtocht, regiment per regiment: http://18daagseveldtocht.be/
Bram1940
Beheerder
Berichten: 2266
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:25

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door Bram1940 »

Hallo iedereen,

Dit topic heet inderdaad "Het ABL in het Nieuws". Misschien is het raadzaam om als leidraad even bovenaan dit topic te vermelden wat hier in dit topic verwacht wordt en wat niet, om latere discussies te vermijden en om te vermijden dat personen (met misschien goede bedoelingen) geweerd worden. Ik heb in dit topic nog al knip- en plakwerk gezien van recente krantenartikels. Voor zover ik kon volgen, had die mr Siemons al van in het begin wat de perceptie tegen, zonder die man (of vrouw - op internet weet je nooit :mrgreen: ?) persoonlijk te kennen. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien.

't Is maar een idee (van die leidraad). Ik moei mij daar verder ook niet meer mee. Voer voor de admins. :lol:

Groeten,
Bram
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Bom uit WOII gevonden bij kerncentrale Tihange?

Bericht door one_O_five »

Misschien willen de heren hier even opmerken dat de bijdragen van een bepaalde mijnheer samen met hem verdwenen zijn.
Die bepaalde mijnheer had ik de eerste keer al verwittigd dat een topic over de geestelijke toestand van Hitler hier niet op het forum paste, na nog twee andere verwittigingen en de reacties hier boven heb ik gisteren zonder verdere commentaar de persoon uit het forum verwijderd.
Plaats reactie

Terug naar “Het ABL in het nieuws - l'ABL dans le journal”