forum ABBL 1914-1940

Keuvelen over koetjes en kalfjes :-)

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
belgsken
Berichten: 125
Lid geworden op: 26 nov 2011 21:05

forum ABBL 1914-1940

Bericht door belgsken »

hallo allen,

Weet iemand toevallig waarom men niet meer kan inloggen op het franstalige forum ABBL 1914-1940.
Alvast bedankt.

Mvg belgsken
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door one_O_five »

Dat is een vraag waar alleen de administrator van dat forum U een antwoord op kan geven, de site schijnt nog online te zijn dus is de oorzaak intern.
belgsken
Berichten: 125
Lid geworden op: 26 nov 2011 21:05

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door belgsken »

@one_o_five

Bedankt, ik persoonlijk heb de indruk dat ze er een privéclubje van aan het maken zijn.
Ik kan natuurlijk mis zijn maar dat is mijn gedachte.

Grtjes Belgsken
Gebruikersavatar
piot1940
Berichten: 1024
Lid geworden op: 29 mei 2011 16:02
Contacteer:

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door piot1940 »

Beste,

Het franstalige forum is helaas niet langer aktief.
De webmaster heeft om persoonlijke redenen de zaak stopgezet.
Eigenlijk wel een gemis in onze wereld maar het is helaas zo. Ik was daar ook af en toe aktief en er zaten een paar interessante mensen maar we zijn een kontakt kwijt.
Laat ons hopen dat bij onze franstalige buren in de loop van het jaar een nieuw initiatief opduikt en een nieuw forum opstarten.

m vr gr, Jean
belgsken
Berichten: 125
Lid geworden op: 26 nov 2011 21:05

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door belgsken »

Hallo allen,

Blijkbaar was ik dan toch verkeerd.
Mijn oprechte excuses hiervoor aan de moderators van dat bewuste forum.
@ Jean, ja laat ons hopen he.

Groeten aan allen vanwege een belgsken
mickabbl
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:46

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door mickabbl »

Hallo,

Ik ben de webmaster van de voormalige Franse forum ABBL 1914-1940. Ik vraag iedereen te verontschuldigen voor het feit dat het initiatief genomen met tegenzin sluit deze oude Franse forum uit 2006, en, zo abrupt.

Er wat problemen met reenactor Forum geweest. Problemen tussen reenactor en verzamelaars (ik heb mezelf een verzamelaar met de tijd) heb ik stond voor moeilijke keuzes.

De Franse forum is "ondermijnd" door conflicten en grieven die vasthoudend waren.

Ten slotte, wanneer deze zorgen tussen de leden werden toegevoegd aan de zorgen van de familie (we hadden veel problemen om een kind te krijgen, en nu is mijn kind is dood) is het noodzakelijk om een keuze te maken geweest. Ik voel me niet de moed, voor het moment, om een forum te beheren. Misschien, op een dag, het forum zal het-zelf beoordelen dag.

Dank u voor u!


Je me permet de le mettre en français, mon néerlandais est, à tort, bien "rouillé" .... comme mes amis néerlandophone le constaterons ci-dessus.

Bonsoir à tous,

Je suis le webmaster de l'ancien forum francophone abbl 1914-1940. Je demande à tous de m'excuser pour avoir pris l'initiative, à regret, de clore ce vieux forum francophone datant de 2006, et ce, aussi abruptement.

Il y à eu des soucis avec quelques reconstituants du forum. Des problèmes entre reenactor et collectionneurs (je suis devenu moi-même collectionneur avec le temps) m'ont mit devant des choix difficile.

Le forum francophone était "miné" par des conflits et des rancœurs qui étaient tenace.

Enfin, lorsque ces soucis entre des membres se sont ajoutés à des soucis de famille (Nous avons eu beaucoup de problème pour avoir un enfant, et maintenant mon enfant est mort) il à été nécessaire de faire un choix. Je ne me sens plus le courage, pour le moment, de gérer un forum. Peut-être, un jour, le forum reverra-t'il le jour.

Merci à vous!
Yente
Berichten: 1646
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:48
Locatie: Schrenkelsgat

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door Yente »

Je vous souhaite beaucoup de courage pendant ces temps difficiles.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
belgsken
Berichten: 125
Lid geworden op: 26 nov 2011 21:05

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door belgsken »

Je Vous présenter mon condoléances a Vous, Votre femme et Votre famille .....

Sven
minerva erik
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2013 18:47

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door minerva erik »

notre condoleances et courage dans cest temps difficile!
Gebruikersavatar
piot1940
Berichten: 1024
Lid geworden op: 29 mei 2011 16:02
Contacteer:

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door piot1940 »

Mick,

Mes condoléances à vous et votre famille et beaucoup de courage.

Cordialement, Jean
Echobravo
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 mei 2011 20:28

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door Echobravo »

Cher Mick,

Cette fin d'une si belle initiative est bien triste et désolante.
Je ne vous connais pas personnellement et les conflits entre les membres de votre forum me sont inconnus.

Toutefois, merci pour l'apport de votre energie et votre temps consacré à nous tous, les internautes anonymes.

Il ne me reste que ces quelques mots, mais je suis confiant que le temps effacera vos mauvais souvenirs.

Egalement je vous souhaite, ainsi qu'à vos proches, bon courage et de retrouver la joie et le bonheur très prochainement.

Bien à vous.



Eric B
Bram1940
Beheerder
Berichten: 2266
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:25

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door Bram1940 »

Bonjour Mick,

Nous avons bavardé un peu de tout la dernière fois à Wavre. Vraiment dommage que ta compagnon et toi ont perdu votre enfant. C'est naturellement de milliers de fois plus grave que la disparition d'un forum. Je te souhaite beaucoup de courage à ta compagnon et à toi. J'espère que tu continueras à suivre le monde des amateurs de l'histoire militaire belge et qu'un jour les fruits de tes efforts dans la gestion de l'ancien forum aboutiront à une meilleure coopération entre tous les amateurs de notre pays.

Un grand merci à toi et à bientôt.

Bram
mickabbl
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 mei 2011 12:46

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door mickabbl »

Yente, Sven, Erik, Jean, Eric, Bram merci à tous pour vos messages de soutient et votre compréhension!


Bien cordialement

Mick
alicec43
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2018 09:01

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door alicec43 »

piot1940 schreef: 19 apr 2014 13:14 Beste,

Het franstalige forum is helaas niet langer aktief.
De webmaster heeft om persoonlijke redenen de zaak stopgezet.
Eigenlijk wel een gemis in onze wereld maar het is helaas zo Mutuelles senior. Ik was daar ook af en toe aktief en er zaten een paar interessante mensen maar we zijn een kontakt kwijt.
Laat ons hopen dat bij onze franstalige buren in de loop van het jaar een nieuw initiatief opduikt en een nieuw forum opstarten.

m vr gr, Jean
Misschien kunt u contact met hem opnemen, ik weet het niet, kijk bijvoorbeeld op facebook omdat dit platform zeer effectief is om mensen te zoeken.
Bram1940
Beheerder
Berichten: 2266
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:25

Re: forum ABBL 1914-1940

Bericht door Bram1940 »

Beste Alicec,

Mick, de beheerder van dat forum, had al gereageerd (zie de post net boven de uwe).

Groeten,
Bram
Plaats reactie

Terug naar “Algemene chat - le chat en général”