Tankmuseum

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Tankmuseum

Bericht door one_O_five »

Zondag aanstaande rondleiding op Gunfire! Vanaf 14hr00 tot 16hr00 zal Guido Rogiest, voormalig Commandant Groep Leopard, U ontvangen voor een gepersonaliseerde rondleiding in de nieuwe Pantserafdeling. RV aan de Artillerieloods. Kostprijs 3 Euro. Demonstratie van de Leopard inbegrepen! Ook mogelijk een bezoek aan de prachtige Artillerieloods en demo M109 SP 155mm.Contact: zie pagina Artilleriemuseum.
georges-cdl
Berichten: 1031
Lid geworden op: 26 aug 2011 10:24
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Tankmuseum

Bericht door georges-cdl »

Dank U 105 ! ;)
tim s
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2011 20:41
Locatie: Bornem

Re: Tankmuseum

Bericht door tim s »

Is het museum geopend op 17 januari a.s.? Ik kom normaal gezien tot in Brasschaat voor de Winter op Wielen meeting. Een bezoek aan het museum daarna komt mooi uit.
Fear knocked at the door
Faith opened it
And there was no one there
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Tankmuseum

Bericht door one_O_five »

Sorry Tim maar ik moet U teleurstellen, het museum zal op 8 Mei officieel geopend worden.
e zijn nu druk bezig alles in orde te krijgen tegen die datum, wat later de dagen en uren gaan zijn weet ik nu nog niet, zodra iets vast staat geef ik hier op het forum een seintje.
tim s
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2011 20:41
Locatie: Bornem

Re: Tankmuseum

Bericht door tim s »

Das jammer. Zal alleen Gunfire dan zijn dat open is.
Ik ben trouwens al enkele jaren lid, wat moet ik doen om een wat meer actieve vrijwilliger te worden?
Fear knocked at the door
Faith opened it
And there was no one there
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Tankmuseum

Bericht door one_O_five »

Normaal word er elke zondag gewerkt in het Tankmuseum, als ge actief vrijwilliger wil worden spring dan even binnen de 17de.
Plaats reactie

Terug naar “Musea, tentoonstellingen, herdenkingen - musées, expos, commémorations”