op zoek naar???

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
dinneke25
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 apr 2013 19:45

op zoek naar???

Bericht door dinneke25 »

P6_AUX_96_128.jpg
P6_AUX_96_128.jpg
P6_AUX_96_128.jpg
hallo allemaal


het is hier voor mij nog allemaal nieuw hier en ik hoop hier mensen te vinden die me kunnen helpen

ik ben Nadine Willem, mijn vader was beroepsmilitair ik ben op zoek naar mensen die mijn vader gekend hebben en me eventueel wat inlichtingen kunnen geven
over hoe mijn vader zijn dienst is geweest eventueel waar hij zijn opleiding heeft gekregen .....
Hier de inlichtingen die ik kan geven

Hendrik Jan Christina ( door iedereen RIK genoemd) geboren in Mechelen op 1/7/1929, overleden tijdens zijn dienst in het militair ziekenhuis te Neder over heembeek op 25/4/1985
mijn vader heeft eerst in de kazerne van ST Michele gelegen aan de liersesteenweg te mechelen ( daar staan nu de gebouwen van telenet) en is bij het sluiten ervan overgeplaatst naar de kazerne van Kwartier Maj HOUSIAU in Peutie.
Hij was Korporaal Chef en zat in een magazijn waar bevoorrading werd uitgedeeld , ik kan me nog herinneren dat hij een kameraad daar had die Jos noemde maar meer weet ik ook niet.
Ik had ook graag het stamnummer van mijn vader gekend
kan er me iemand zeggen waar ik zoiets kan opvragen of te weten komen, het zou voor mij heel veel betekenen, mijn papa was en is nog steeds mijn held en ik wil zijn nagedachtenis na al die jaren nog steeds in ere houden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 171
Lid geworden op: 06 sep 2011 08:23

Re: op zoek naar???

Bericht door Jos »

Dienst van het stamboek in Evere. Daar gaan ze je zeker kunnen helpen.
Gebruikersavatar
Paddy
Berichten: 7570
Lid geworden op: 28 mei 2011 10:25
Locatie: Dendermonde, Idiot Trench
Contacteer:

Re: op zoek naar???

Bericht door Paddy »

Jos schreef:Dienst van het stamboek in Evere. Daar gaan ze je zeker kunnen helpen.
Met naam, geboorteplaats &- datum kan ja al ver komen op volgend adres:

Xavier VAN TILBORG, Adjudant
HRG-A/N-Archieven
Kwartier Koningin Elisabeth
Eversestraat, 1
1140 EVERE
blok 6C
Tel : 02/701.31.78
e-mail : xavier.vantilborg@mil.be
Greetings from a Little Gallant Belgian
Patrick De Wolf
Militaria-Ruilbeurs Hangar 42 Dendermonde,http://www.facebook.com/Hangar42Militaria
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Plaats reactie

Terug naar “De Landmacht”