Belgische Militaire marsen

Alles wat kan helpen om dit forum nog beter te maken.

Moderators: Exjager, piot1940, Bram1940

Plaats reactie
36 linie
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 mei 2011 21:07

Belgische Militaire marsen

Bericht door 36 linie »

Kan er een rubriek komen met Belgische militaire marsen en soneries eventueel downloadbaar
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Belgische Militaire marsen

Bericht door one_O_five »

Ik vrees dat we dan eerst in aanvaring gaan komen met de auteursrechten en verder een vrijwilliger moeten gaan zoeken om de SABAM te betalen.
Gebruikersavatar
Sgt. Veldeman
Berichten: 331
Lid geworden op: 02 nov 2011 12:34

Re: Belgische Militaire marsen

Bericht door Sgt. Veldeman »

Volgens mij niet als het gewoon Youtube-links zijn.
Ter ere aan mijn overgrootvader Theofiel Aelterman (°12 mei 1909, + 12 oktober 1978) die vocht in het 38 linieregiment.
Immer op zoek naar documenten en foto's over Lokeren en over het 38Li in de Achttiendaagse Veldtocht. Zowel in '14-'18 als in '40-'45
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Belgische Militaire marsen

Bericht door one_O_five »

Ik heb hier zo een documentje in pdf van de "bevoegde juridische diensten" van het Ministerie van Economie liggen, het is voor interpretatie vatbaar betreffende een link maar ik heb niet voor advocaat gestudeerd dus ... beter geen risico nemen.
Zelf heb ik op YouTube al meerdere Belgische militaire marsen gevonden, dat kan voor iemand die er een zoekt niet zo moeilijk zijn.
Gebruikersavatar
Exjager
Sponsor 2022-2023
Berichten: 4379
Lid geworden op: 28 mei 2011 18:53
Contacteer:

Re: Belgische Militaire marsen

Bericht door Exjager »

Denk inderdaad ook dat we hier op het forum die niet systematisch moeten aanbieden, maar wie zoekt die vindt...meestal ;)
Iets m.b.t. 2 Jagers te Paard is steeds welkom.
Mijn website,http://www.legerdienst.be
Gebruikersavatar
Sgt. Veldeman
Berichten: 331
Lid geworden op: 02 nov 2011 12:34

Re: Belgische Militaire marsen

Bericht door Sgt. Veldeman »

Er is zelfs een heel kanaal van op Youtube, dus. . .
Hieronder een voorbeeld:
[youtube][/youtube]

Mvg,

Robrecht Veldeman
Ter ere aan mijn overgrootvader Theofiel Aelterman (°12 mei 1909, + 12 oktober 1978) die vocht in het 38 linieregiment.
Immer op zoek naar documenten en foto's over Lokeren en over het 38Li in de Achttiendaagse Veldtocht. Zowel in '14-'18 als in '40-'45
Gebruikersavatar
Exjager
Sponsor 2022-2023
Berichten: 4379
Lid geworden op: 28 mei 2011 18:53
Contacteer:

Re: Belgische Militaire marsen

Bericht door Exjager »

Dune65 schreef:Ik zeg steeds wie zoekt die vindt : http://ablhistoryforum.be/viewtopic.php ... sen#p22037
;)
Iets m.b.t. 2 Jagers te Paard is steeds welkom.
Mijn website,http://www.legerdienst.be
Gebruikersavatar
one_O_five
Admin
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 mei 2011 14:01
Locatie: Lummen

Re: Belgische Militaire marsen

Bericht door one_O_five »

one_O_five schreef:Ik heb hier zo een documentje in pdf van de "bevoegde juridische diensten" van het Ministerie van Economie liggen, het is voor interpretatie vatbaar betreffende een link maar ik heb niet voor advocaat gestudeerd dus ... beter geen risico nemen.
Zelf heb ik op YouTube al meerdere Belgische militaire marsen gevonden, dat kan voor iemand die er een zoekt niet zo moeilijk zijn.
Dat kanaal was me al lang bekend maar zo als ook Exjager al schreef, beter niet teveel openbaar bekend maken, denk er aan dat diegene die zo iets plaatst verantwoordelijk is en blijft, het is niet omdat dit YouTube kanaal in Korea geregistreerd is dat men hier geen problemen met auteursrechten (lees SABAM) kan krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Mijn idee!!! - Mon idée!!!”